Nestlé potřebovalo koordinovat více než 400 propagačních dní napříč různými lokalitami a kategoriemi. Klíčovými výzvami byly: – Zachování konzistence v souladu s desítkami značkových směrnic – Rozšiřování týmu bez kompromisů v kvalitě – Sbírání využitelných poznatků od týmů na místě v reálném čase Nasadili jsme hybridní týmy spojující školené hostesky a náš HostessBot, abychom zajistili konzistenci, škálovatelnost a efektivitu na trzích.
Nestlé, Nescafé, Nespresso, Nesquik, Caro, Granko, Maggi, JOJO, Bon Pari, Lentilky, Anticol/Hašlerky, Sfinx, Orion (Studentská Pečeť, Deli, Kofila, Margot, Modré znebe), KitKat (včetně cereálií), CornFlakes, Purina (Purina ONE, ProPlan, Felix, Friskies, Gourmet), GardenGourmet, Buitoni (mražené pizzy)
Tato kampaň ukázala, jak může automatizace a lidská interakce fungovat ruku v ruce. HostessBot nám umožnil zvýšit objem vzorkování bez ztráty osobního přístupu, zatímco záznam dat v reálném čase pomohl společnosti Nestlé optimalizovat sdělení v průběhu procesu.
Následující projekty.
(2016-25©)