Skupina Nestlé

Skupina Nestlé

Skupina Nestlé

Skupina Nestlé

V roce 2024 Nestlé uzavřelo partnerství s Nexttime, aby podpořilo celonárodní aktivační kampaň v České republice a na Slovensku. S více než desítkou jejich FMCG značek zapojených, včetně Nescafé, Orion, KitKat a Purina, byl cílem rozšířit marketingové kampaně s vysokým dopadem na místních trzích, a zároveň integrovat automatizaci a zlepšit přesnost reportování.

Rok

2024

Průmysl

Rychloobrátkové zboží / Maloobchod

Rozsah práce

Časová osa

16 týdnů

Skupina Nestlé

V roce 2024 Nestlé uzavřelo partnerství s Nexttime, aby podpořilo celonárodní aktivační kampaň v České republice a na Slovensku. S více než desítkou jejich FMCG značek zapojených, včetně Nescafé, Orion, KitKat a Purina, byl cílem rozšířit marketingové kampaně s vysokým dopadem na místních trzích, a zároveň integrovat automatizaci a zlepšit přesnost reportování.

Rok

2024

Průmysl

Rychloobrátkové zboží / Maloobchod

Rozsah práce

Časová osa

16 týdnů

Výzvy

Výzvy

Výzvy

Nestlé potřebovalo koordinovat více než 400 propagačních dní napříč různými lokalitami a kategoriemi. Klíčovými výzvami byly: – Zachování konzistence v souladu s desítkami značkových směrnic – Rozšiřování týmu bez kompromisů v kvalitě – Sbírání využitelných poznatků od týmů na místě v reálném čase Nasadili jsme hybridní týmy spojující školené hostesky a náš HostessBot, abychom zajistili konzistenci, škálovatelnost a efektivitu na trzích.

Nestlé, Nescafé, Nespresso, Nesquik, Caro, Granko, Maggi, JOJO, Bon Pari, Lentilky, Anticol/Hašlerky, Sfinx, Orion (Studentská Pečeť, Deli, Kofila, Margot, Modré znebe), KitKat (včetně cereálií), CornFlakes, Purina (Purina ONE, ProPlan, Felix, Friskies, Gourmet), GardenGourmet, Buitoni (mražené pizzy)

Živý projekt

Živý projekt

Živý projekt

Tato kampaň ukázala, jak může automatizace a lidská interakce fungovat ruku v ruce. HostessBot nám umožnil zvýšit objem vzorkování bez ztráty osobního přístupu, zatímco záznam dat v reálném čase pomohl společnosti Nestlé optimalizovat sdělení v průběhu procesu.

Chystáte se odstartovat kampaň?

Odesláním souhlasíte s našimi Podmínkami a Zásadami ochrany osobních údajů.

© 2025 Nexttime

Spojme
se

Řekněte nám něco o své značce, produktu nebo cílech — a my vám pomůžeme je oživit prostřednictvím nezapomenutelných reálných aktivací.

Rychlá odpověď.

Jakmile se rozhodnete Vaší značku rozjet, ozveme se vám co nejrychleji.

Jasné další kroky

Po konzultaci vám poskytneme podrobný plán a časovou osu.

Co-founder

Nexttime

Matyáš Suchan

Dark gradiend background

Chystáte se odstartovat kampaň?

Odesláním souhlasíte s našimi Podmínkami a Zásadami ochrany osobních údajů.

Spojme
se

Řekněte nám něco o své značce, produktu nebo cílech — a my vám pomůžeme je oživit prostřednictvím nezapomenutelných reálných aktivací.

Rychlá odpověď.

Jakmile se rozhodnete Vaší značku rozjet, ozveme se vám co nejrychleji.

Jasné další kroky

Po konzultaci vám poskytneme podrobný plán a časovou osu.

Co-founder

Nexttime

Matyáš Suchan

Dark gradiend background

Chystáte se odstartovat kampaň?

Odesláním souhlasíte s našimi Podmínkami a Zásadami ochrany osobních údajů.

© 2025 Nexttime

Spojme
se

Řekněte nám něco o své značce, produktu nebo cílech — a my vám pomůžeme je oživit prostřednictvím nezapomenutelných reálných aktivací.

Rychlá odpověď.

Jakmile se rozhodnete Vaší značku rozjet, ozveme se vám co nejrychleji.

Jasné další kroky

Po konzultaci vám poskytneme podrobný plán a časovou osu.

Co-founder

Nexttime

Matyáš Suchan

Dark gradiend background